Lugnt.

Tjoho!
Har kommit innanför dörren och hunnit sätta mig till rätta i henkes datastol.
Känns som jag aldrig hinner sitta o slösurfa, oftast så tar jag mig inte tid att känna lugnet.
Just nu känns de bara så skönt! Klockan är 21 en lördagkväll och många som jag känner skulle bli halvdepp av att sitta ensam hemma en lördagkväll, men jag har valt de själv och tycker det bara känns bra :)

Egentligen har jag flertalet grejer jag skulle ha fixat, men det får vänta en stund till.
Det enda som känns som ett störningsmoment är att grannarna verkar styra upp fest & poppar musik som inte ens låter bra. Det är okej att spela hög musik om man har bra ljud, men när det mest bara låter som man ska spränga högtalarna tycker jag de känns mindre givande.

Därför så funderar jag på att pallra mig hem till morsfarsan och pynta granen där.
Jag och Henrik har redan hunnit pynta våran gran, mys!
Gick dock inte så bra som jag hade tänkt mig när vi skulle hugga en gran här i början på veckan, men vi kom i alla fall hem med 2 st.
Får ta och fota våran fagra gran :D (har sett värre, har sett finare)

Den helgen har för övrigt varit rätt uppbokad.
Igår var det firmafest för snicken, så jag joinade och käkade middag på park hotell. Riktigt gott med buffén de körde, men själva festen där urartade till en lite mer vad jag skulle vilja kalla de "vuxenfest" därför blev det en biltur till gäddträsk med snoffan istället :P

Idag har jag jobbat och sen varit på "Årets konsert". Vann två biljetter, inte helt fy skam!
Uppträdandet i sig var ändå nice, men tyckte de dragit ut på de hela rätt mycket - trist!
Nu blir det jobb söndag-måndag-tisdag-onsdag och sen får jag julledigt ett par dagar!
Lyckligtvis så är vi den enda butiken i stan som har helstängt på julafton & juldagen, de gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0