God jul & gott nytt år!

Tjoho!
Julledigheten har varit überskön! :)
Jag blev ruggit förslappad och de kändes verkligen riktigt tungt att gå på jobbet imåndags, crazy.
Brorsan har varit hemma, så har hunnit träffa han :)

På julafton fick jag rycka in istället för den riktiga tomten, jag hade svårt att hålla mig.
Skulle "tomta" hemma hos henke och hans kusin är bara cirkus 1,5år och har aldrig träffat tomten förr.
Hon var hur söt som helst! Först var hon rädd för mig, sen efter ett tag så skulle hon istället ta allas julklappar.. naw

Juldagen innebar utgång, vi hängde här till en början. Sedan bar de av till lina > andreas > scoutstugan > hottan.
Trevlig kväll! Synd att man inte hinner hälsa&prata med allt folk som man inte träffat på länge.
Tyckte de var rätt roligt när david frågade om jag tagit körkortet än, min prövotid gick ut nu i december.. men ändå :P En rätt klockren kommentar till att jag inte bloggar särskilt ofta kom TK med, "VA, har du ens en blogg?!"

Igår klev jag upp och försökte hinna fixa både de ena och de andra före jobbet, jag fick med andra ord saker gjort! 30 minuter före jag ska börja jobba ringer ändå chefen.. jag trodde att affärn hade brunnit ner eller nått.

C "Hej, hur mår du?"
M "Jo, det är väl bra.."
C "Ja.. jag tänkte, om det var någon särskild anledning varför du bytt tid med Stefan?"
M "Nae, jag har bara varit och tagit blodprover & vaccinerat mig.."
C "Jaha, okej..."
--- tystnad
C "Du vill inte vara ledig idag?"
Ofta chefen ringer och frågar om man vill vara ledig, hur sannorlikt är de liksom?

Därför hann jag göra flertalet saker under dagen istället;
  • Blodprov & vaccinering
  • Inhandling systemet
  • Inhandling av fyverkerier
  • Inhandling på jysk
  • Inhandling på XL-bygg
  • Besök av Jessica & Simon
  • Gym
  • Dexter
  • Styra upp något inför nyår
Jag hann för en gång skulle gör allt (utom en sak) som jag ville göra på en dag, helt otroligt!
Jag hade varit seriös och tvättat håret, åkt ner på polissationen för att tros få göra ett nytt pass, men icket!
Jag får spara de till nästa vecka - men nu är då förberedelserna inför utlandet påbörjade, skönt. :)

Nu ska jag försöka få grabbarn att bli färdig i köket.
Imorgon blir det nyårsfirande. Vi blir 14-19st totalt under dagen, galet!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OCH VAR GÅR RESAN? Vi måstre träffas i helgen,vi MÅSTE! För jag måste få höra ALLA detaljer ;)

2009-12-31 @ 09:41:57
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: TK

hahaha, den kommentaren kom jag inte ens ihåg, men kul att man kan roa nån iaf :P ha en underbar nyårsafton. Gott Nytt År :)

2009-12-31 @ 16:02:41
Postat av: lokkan

Rebecka; Du vet ungefär lika mycket som jag nu, thnx för en skön filmkväll!

TK; Höhö, well.. du styrde ju upp festen, inte lätt att ha koll på allt dåju. Knegade du hela nyårsafton?

2010-01-03 @ 00:29:06
URL: http://lokkan.blogg.se/
Postat av: TK

Haha, nä de e sant, man kan ju inte hålla reda på allt här i världen.

Yes, knegade hela helgen!

2010-01-11 @ 16:25:00
Postat av: TK

Haha, nä de e sant, man kan ju inte hålla reda på allt här i världen.

Yes, knegade hela helgen!

2010-01-11 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0