Tar mig i kragen.

Nu kände jag att det var dax.
Mången gång har jag fått frågan om jag lagt ner bloggen osv..
- Svaret är nej, jag har inte lagt ner den.. jag har helt enkelt inte haft tid!

Försökt jobba så mycket som möjligt hela hösten, tills dess att det var aktuellt med min operation.
Har opererat vänstra foten pga min gamla ledbandskada som uppstod för cirkus tre år sedan.
Hoppas nu på att kunna ta mig tillbaka till den verkligheten som jag lämnade, efter skadan uppstått.
Det är väl egentligen innebandyn som känns mest lockande, men visst saknar jag att lira fotboll med laget också.

Eftersom jag inte vet vad som händer framöver.. så får man väl se vad som händer. =)
Det enda jag har planerat är väl egentligen att köra så mycket rehab som möjligt & tjäna pengar på ICA.
Får väl se hur länge ICAkarriären forsätter. Det är ju inte helt fel att ha ett arbete, men jag är nog ensam om att faktiskt vilja vara arbetslös.
Jag har varit hemma från jobbet i 6 veckor snart - och jag gillare!
Jag har hitils inte varit less eller uttråkad en enda dag.. vansinne ( ? )

Det enda som känns lite bittert just nu är väl att jag inte har styrt upp någon Historia på distans ihöst. - Jag har fan inte hunnit!
Detta måste hinnas med innan nästkommande höst, om jag ska bli någon jurist. Annars är det inte viktigt för fem öre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogganloggan :)

2008-11-07 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0