Söndag

Tjoho!
Jaha, då var det söndag igen.
Varför känns alltid söndagar så nedstämda - någon som har något svar på denna fråga ( ? )
Det är precis som alla kommer in i någon sorst ångest över att det snart är måndag, wrah.

Jag har inte gjort så mycket vettigt för världen..
Var ute o traskade med henke, issa & teddy.
Inhandlade bingolotter ( jo, jag känner att jag börjar hänga med pensinärsgänget snart ) och vann icket någonting!
Har även varit på gymmet en sväng. Körde ett konditionspass med intervallträning på cykeln, de var fasen tungt!
Länge sen man satt o trampa på en cykel mer än 10 minuter..

Ikväll fick jag världen fixa-idé att jag verkligen var jättehungrig och ville ha pizza.
Tur som jag har lyckades jag övertala henke att dela på en kebabpizza med mig, woho!
Vi ringde en stund före knuten skulle stänga och beställde en för 39 spänn, så de kändes sjukt värt. :)
Jag blev mycket riktigt mätt och belåten!

Nu sitter jag här framför pc'n och ska köra lite rehab.
Har bråkat med burken lite idag ;/ Den vägrar låta en gammal hårddisk funka, så jag blir aggresiv som fan på den - wrah!
Innan läggdax blir det ett avsnitt eller två av Scrubs.
Jag gillar verkligen att jag inhandlade boxen, mest värt! :)

Hoppas alla har haft en trevlig helg! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0