Snart helg igen

Tjoho!
Nu var det färdigjobbat för den här veckan :)
Det känns faktiskt riktigt skönt, för jag har värk i foten som jag inte haft sen operationen ungefär. ;/
Dessutom är det ju ett enda jävulskap med försäkringskassan + att läkarn sjukskrivit mig till den 14/11.
Det känns lika bra att inte jobba mer, så man inte blir återbetalningskyldig eller något..

Trodde jag skulle vara tröttast i världen nu när jag slutade, men icket.
Har suttit och fixat betalningar till plus/bankgiro osv..
Brorsan skickade Lady gaga - poker face igår, den har jag poppat flitigt nu :D
Det är så sjukt underbart att poppa musik på förstärkarn, riktigt njutbart!

Fick Scrubsboxen med säsong 1-6 idag i brevlådan ;> 
Det blir att börja se ett anvsnitt eller två före man går och lägger sig om kvällarna, perfa!
Det blir bra eftersom jag går oc

Ska pallra mig till tandläkarn snart och sen köra ner till tannsele en sväng.
Ikväll blir det gym och chill ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0