Lördag

Tjoho!
Denna vecka har verkligen gått fort!
Jag har börjat jobba för fullt, så därför försvinner ju inprincip hela dygnet på jobbet - känns det som i alla fall!
Jobbat ovanlig trevliga arbetstider, bla 9 -18 & 8 - 17 ( ! )
Jag brukar vanligtvis åka på 11 - 20:30 eller något i den stilen.. men i veckan har jag faktiskt orkat träna på kvällarna, så det har varit skönt :)
Även varit på den andra teorilektionen för skoterförarbeviset. Gubben är rätt rolig och man somnar inte när han pratar i alla fall.

I torsdags var jag iväg till Umeå en sväng.
Först hann jag gå med Rebecka på en shoppingrunda :)
Inhandlade en julklapp till henke och byxor, linnen, smycken m.m till mig själv
Vi lunchade på subway, mums! :D

Sedan bar det vidare till Idrottsmedicin. Träffade min sjukgymnast och kollade upp hur rehabträningen hade funkat.
Det var goda resultat, så jag var riktigt nöjd - och även han var det, så det var roligt :)
Fick ett nytt rehabprogram nu som jag ska köra 8 veckor.
Detta innehåller mest balans & lite "styrketräning" för foten.
Det ska nog gå bra tror jag. Dessutom ska jag försöka köra cykelpass 3 - 4 gånger i veckan ( ! )
Tror jag får satsa på en deffperiod före jul och bara köra kondition ungefär ;/
Hinner nog inte köra alla mina 4 gympass + 4 konditionspass när jag jobbar för fullt :(

Igår var jag även ledig från jobbet, skööönt!
Blev en sväng på gymmet, samt bakning & matlagning, så jag hade fullt upp.
Styrde även upp städning, så nu är mitt rum riktigt rent - mys! ;>
På kvällen for jag & henke hem till sofia & ringan och såg någon suspekt rysare, tror den hette barnhemmet.

På tal om ingenting!
Under fredagen så var det totalt 3 stycken som hade problem med att bränna filmer!
Jag tycker det var ritkigt styggt! ;D
Jag menar, hur stor sannorlikhet är det att flera man känner har krångel med bränning samtidigt ( ?)  :P


Idag har jag jobbat..
Hade sjukt gärna viljat vara ledig och gå en sväng på stan.
Mina kosslurar har pajjat, så jag lånar för stunden henkes.
Är det något jag inte kan vara ute så är det lurar till mp3'n!

Ikväll har jag hackat sönder jord och planterat ner hyacinter. ( Anledningen till att jag var tvungena att hacka den var för att den frusit till en stor fet klump ute i lekstugan - är ju fasen -20 grader ute! )
Jag hoppas de inte blommar före jul ;/´
Sitter för stunden och väntar på att henke ska komma hit så vi kan fara på gymmet en sväng :)
Blir att träna triceps/biceps och köra lite rehab.
Får se om det blir ett avsnitt av prison break och film ikväll. :)



Hoppas alla har en trevlig helg! ;>

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj, vad du var huslig i fredags :) Någon gång innan jul kan vi väl dricka varm oboy och se någon tecknad tomtefilm?



Förresten, jag cyklade idag på gymmet. Jag var död efter 10 min och efter ytterligare ett par minuter stank jag hockeysvett ;) Jag skämdes rätt rejält när fotbollstjejerna började träna bredvid mig.



Vad sa Henke om äggkokargrejen? OCH VIKTIGAST AV ALLT, HAR HAN TESTAT DEN (för att koka ägg alltså,inget annat/kassörskan) OCH FUNGERAR DEN ? :)

2008-11-25 @ 20:36:48
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0