Förarbevis för skoter

tjohej!
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det är tur att jag har henke! :)
Han skjutsade mig till/från gymmet idag och lagade lunch åt mig ;>
Därför hann jag träna före jag skulle jobba, woho! :)

Jajustja, jag skulle vara ledig idag.. men icket
Andreas har pajjat ett ledband i foten, så han ligger hemma och är invalid stackarn.
- Jag lider verkligen med grabben! Inte roligt för fem öre.

Efter jobbet var de bara o springa hem fram och åter.
Trots detta kom jag sist till skoterteorin som började idag, pinsamt...

Och imorgon ska jag börja kl 07:00..
Det känns ganska soft ändå att få vara i butiken o dona utan att de ska vara kunder överallt, så det blir nog bra.
Sen blire tandläkarn igen, vet inte om det blir några fler tänder dragna.
Den som lever får se.

För övrigt har jag världens ångest...
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag vill bara vara empatisk ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0