Bra start på helgen

Tjoho!
Igår fick jag en bra start på min efterlängtade helg..
Det räckte att jobba fyra dagar innan jag insåg hur skönt det skulle vara med ledighet.
Det började med ett gympass igår på dagen :)
På kvällen var jag hemma hos Martina och spelade Cluedo i sällskap med henne, Johan och Henke.
Jag vann icket ;/ men det var roligt i alla fall :)

Idag har jag varit på badhuset med Henke.
Vi konstaterade att det var cirkus ett år sen sist, så nog var det på tiden alltid.
Lär bli mer simning nu, för att försöka undvika att gå så mycket. Foten klarar inte av att både jobba & ta en 1,5h prommenad, då avlider den ;/
Efter badet bar det hem och vi kokade ihop lunch = uppstekt palt -> paltkoma!
Efter en mindre sorts taktikvila orkade vi i alla fall pallra oss på gymmet.
Körde ett biceps/tricepspass - så nu är jag helt slut på!

Ikväll blir det filmtittarn, har lånat Narn - Prins caspian från jobbet.
Jag hoppas den är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0