Vilket kap!

Idag behövde Cristel någon att laborera med nere på frisör - det blev såklart lokkan!
Vilket var jäkligt tur. För jag har haft lite ångest över att tinga min kusin att hjälpa mig, fastän hon har tusen andra saker att göra. Därmed slipper jag ha dåligt samvete + att hon inte behöver ha en ytterligare sak att tänka på :)
Bra bra bra!

Crille kirrade min utväxt - det blev jäkligt bra! ;>
tjejen är griem helt enkelt!
Nästa fredag ska jag fixa lite ytterligare, så att håret ser lite "satsigare" ut före balen/studenten.
Cristel skulle även tänka sig att klippa mig efter balen - superkanonbra! :D

Fasen vilken tur jag har ibland :)



*Klickbar*

För övrigt har jag lärt mig att dansa vals idag - de ni!
Var valsträning i idrottshallen. En randomkille lärde mig, han var sjukt duktig.
Så här i efterhand har jag dåligt samvete att jag inte ens frågade vad han hette elr något.
Det var även en annan tjej som var jätteduktig på att lära mig att snurra osv..
Fasen va jag är otrevlig ibland! ;/

Nåväl.
Ikväll har jag sovigt och bara varit på dåligt humör..
Jag förstår inte vilket oflyt jag kan ha ibland.. det finns jävlar i det inte!

Nu blir det te & scrubs
ingen skola imorn :) Har fått hemuppgifter för två lektioner, så jag behöver inte pallra mig dit ens.

Kommentarer
Postat av: linnea

snyggt det blev =)

2008-05-16 @ 01:28:39
URL: http://linneah.devote.se/
Postat av: Rebecka

vad jättefin du blev i håret :)

2008-05-16 @ 09:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0