Söndag

För mig känns det närmare bestämt som det har varit söndag i minst 3 dagar!
Eftersom henke har jobbat hela veckan, så har jag blivigt helt förvirrad av vad som egentligen är helg eller vardag.
Även att jag var ledig torsdag + fredag gjorde mig förvirrad då det tydligen var idag som den "riktiga" söndagen inbefann sig på kalendern!

Nåväl. Har varit skönt att vara ledig ett par dagar.
Igår införskaffade vi nya utemöbler här hemma, ska bli nice när allt är fixat & klart!
Jag ångrar även att jag inte följt med farsan o fiskat ihelgen, vore inte helt fel med tanke på att de har "rymt" fisk från kassodlingen i storuman och det är galet bra fiske.

Jag har i alla fall hunnit köra igenom ett kapitel matte, vilket inte är helt fel
- med tanke på att jag har prov imorgon bitti.
Annars har jag inte ägnat någon tid till diverse skolarbeten, det får vänta tills iveckan.

Dock mycket som ska hinnas iveckan har jag konstaterat.
Ska till tandläkarn imorn, hoppas att jag har suä fina tänder.
Ska även göra klart den "slutliga" PA-rapporten, göra några inlämningsuppgifter osv..
Dessutom hade jag tänkt hinna pysa iväg till umii på torsdag och införskaffa diverse saker till balen/studenten.

Sjuhejdans mycket att göra!
Henke är dock ledig hela veckan, sjukt avis!
Jag hoppas han tar sig tid att städa mitt rum ;-) för det skulle behövas.

Snart blir det middag.. kör fortfarande på min potatisbullar-diet sedan typ 2 veckor.
Fast jag börjar fasen må bra nu :) Sovigt 12h/natt senaste nätterna ungefär, så kroppen måste börja bli återhämtad snart.
Sen ikväll blir det gymmet, ska köra biceps/triceps - soo nice ;>

Hoppas alla haft en härlig valborgshelg.. av något sorts slag! :)

btw.
Synd att vi inte hann hitta på något mer rebecka ;/ Hade varit värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0