Hur många skoldagar är det kvar?

Hur många skoldagar är det kvar egentligen? Jag har inte en blekaste aning!
Jag har inte tänkt börja räkna ner fören vi gjort den sista redovisningen som lär bli med projektet som vi gör med David och det är vecka 23 på måndagen..

Har just gjort en uppgift i Tekniks psykologi där man skulle skriva om teknikens roll i samhället, hur den påverkas oss utifrån stress-perspektiv.. eller hur man ska säga. Faktiskt riktigt intressant!
Jag har konstaterat att det är något som jag faktiskt är intressad av att fördjupa mig i, läsa mer av alltså.
Frågan är om man kan bli något - yrkesmässigt, av att läsa massa om Tekniks psykologi?
Värt att undersöka, helt klart! :)

Imorgon kommer Simon hem! Ska bli jätteroligt att träffa honom! :)
Med tanke på att vi inte har träffat sen vid jul, så känns det väldigt långt bort.

På torsdag har vi projektarbetesdag, så i söndags började jag pillra ihop en PP-presentation.
Funderar starkt på att gå igenom den färdigt nu, samt skriva lite anteckningar så att man kan tjyvtitta på dessa om man blir lite allmänt förvirrad eller glömsk ;P
Ska även göra "vanlig" psykologi hade jag tänkt.. missade lektionen imorse ;/
Om jag orkar ska jag även forsätta med en uppgift vi har fått på IT-sam om att planera en utbildning .. den är faktiskt rätt rolig den också.

Har egentligen ingenting att gnälla över när det gäller skolarbete, för de som är kvar känns bara intressant/kul.
Det var bara det där med tiden.. fast jag lär nog hinna allt, det att bara ge sig den på det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0