Hejdlöst vilken kväll det blev igår!

Jag vet inte vart jag ska börja.
Kvällen blev i alla fall kanonbra! Skitkul att träffa tjejerna och käka middag :)
Det blev lite utav födelsedagsfirande för Lina + välkommen-hem-fest för både Lina & Sofia
De var även kul att höra om resetripperna som Sofia och Lina har gjort.
Issa var med som nykter sällskap, eftersom hon skulle jobba.. lite tråkigt dock!
Men det var kul att hon var med i början av kvällen på middagen osv :)

Sedan blev det hotellet - inte så otippat kanske.
Var ändå mer folk än vad jag trodde, fast det är väl löningshelg för många (men inte för landstinget) :P
Det var då ovanligt händelserikt.. det blev ju billigt i baren om inte annat. Dessutom träffa jag massa trevligt folk och det är ju alltid kul :)
Sedan hamna vi på efterfest på villaryd.. och slutligen var man hemma efter fyra.
Jag väckte upp henke, som skulle upp klockan fem, så han fick inte sova stackarn :/

Idag har jag legat i sängen och gjort ingenting
Jag har fasen inte kunnat sova och när jag väl ha gjort de, ja då har telefon ringt eller hundarna väckt mig - wrah!
Därför är jag rätt sliten. Funderar på att ta en dusch o styra upp lite skolarbete så man känner att man har gjort någon sorts nytta i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet du vill, jag vet du vill klicka på länken!
Ta dig en titt!

2008-05-25 @ 14:54:59
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0