Härliga tider!

Hejsan hallojsan!

Nu har jag faktiskt konstaterat en sak - det är INTE mycket kvar av min tid på Tannbergsskolan som TE3-elev
Det känns riktigt skumt, jag har inte riktigt insett att jag snart inte är en TE3'a längre.. ;/

Jag har en redovisning kvar som går av stapeln på måndag - jag hoppas vi hinner färdigt med projektet grabbar! ;S
Sedan har jag tänkt plugga in två eller tre kapitel fysik och göra ett 'extra' prov för att förhoppningsvis få ett bättre betyg. Fast, som Helena sak, det är en dubbel positiv effekt. Fast det känns som att jag ska jävlar i de fixa det! Annars känns det inte värt att lägga ner tid och energi på det - allt eller inget!

För övrigt så är våran klass lastbilslösa - det känns väldigt ångestladdat!
Det värsta att det inte verkar vara någon som vill eller orkar styra upp det hela heller
- man får helt enkelt se hur det urartar sig..

Vad händer annars? Inte särskilt mycket.
Har dragit på mig något skumt.. kroppen känns utsliten, legat och sovigt mellan lektionerna idag ;/
Tur att det blev en lättsam dag! Hade en 25 minuters redovisning för Helena på förmiddagen, sedan såg vi en film på psykologin. Kändes som en stor lättnad när jag fick veta att redovisningen gick bra.. hade lite prestationsångest över den faktiskt! Det blir fasen så när man vet vad som står på spel.. samma sak gäller med psykologin. Jag hoppas verkligen att sista inlämningsuppgiften var bra, annars blir jag vredeslokkan! ;P

Idag har jag även varit och solat en sväng.. hade inte tänkt vara den mest likbleka tjejen på balen ;P
Btw! Balen är nästa torsdag.. så ifall ni är intresserad, eller bara har lite för er, så får ni väl komma och spana in mig ;-)
Jag tror att det finns en liten risk för att människor inte kommer känna igen mig, seriöst!
Jag ska inte uttala mig om min utstyrsel dock, den får ni helt enkelt se om ni kommer dit ;-)

Nu har jag tänkt ta mig ett fotbad.. så min sepefot kanske blir lite glad.
Henke är o spelar fotboll.. jag är så himla avundsjuk!! "Hedlunda-grabbarna" har dragit ihop ett korpenlag, hehe
Ska minst sagt bli intressant och se hur det går för dem att spela i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0