Då var det helg igen

Fasen va skönt.. nu har jag införskaffat de mesta som jag ska ha till balen/studenten
Blev en lång dag i umeå itorsdags, men det var det nog värt.
skor, smycken osv.. till balen och studenten.
- Finns det något värre än att köpa finskor? Jag tror inte det, fyfan va hemskt det är.. blää!

Däremot var det desto roligare att inhandla smycken. Trevlig personal gjorde det kul.
Fast roligast var nog att inhandla vanliga kläder, sånt jag är bäst på ;D
Henke inhandlade en jättesnygg tröja som jag vill ha, men de verkar aldrig finnas i tjejmodell ;(
Den kanske helt enkelt är för "manlig" enligt modejesusar världen över.

Ihelgen tar jag det väldigt lugnt.
Har dragit på mig en rejäl förkylning ;/ så jag varvar mellan att snyta mig och dricka te.. ungefär
Ska försöka plugga lite fysik, har de sista provet på måndag.. ska bli jäkligt skönt att få det bortgjort :)
Sen lämnade jag in den slutgiltiga PA-rapporten igår kväll, så det känns också väldigt skönt!

Igår lagade jag en sjukt god kycklingwook & en mumsig efterrätt! Jag kände mig rätt dutti i köket ;-)
Annars tog jag det rätt lugnt igår, var bara på skolan fram till lunch.. sen tog jag helg.
Hjälpte henke att prova kläder till balen & sånna här satsarskor.
Killskor verkar för övrigt skönare att ha en tjejskor.. jag är avis ;/

Igår gick jag förbi på gymmet och hämtade mitt halsband & armband som jag förjäves har letat hemma som en galning. Blev väldigt glad när jag fick veta att någon hade återfunnit detta på gymmet :)

Annars är väl allt som vanligt. Förutom att den här skolveckan kommer att bli jäkligt lugn tror jag ;>

BTW!
ÄT INTE SUBWAYS CAESARDRESSING - FYFAN VA DEN ÄR ÄCKLIG!

Henke fick den som rekommenderade på sin sallad - det gick inte att äta upp salladen.. det smakade verkligen .. hemskt!

Kommentarer
Postat av: henrik

bra att du varnar folk för den! puss

2008-05-11 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0