Snabel-a luleå

Nu är sportlovet slut!
Detta innebär att jag inbefinner mig i Luleå :) Jag har intagit lindas lya, det känns bra :D
Det är väldigt skönt att komma iväg från Lycksele och upptäcka den stora vida världen, hehe ;-)

Igår hälsade jag på lite släkt i vindeln med mammi, innan jag åkte iväg med tåget hit.
Väl framme i Luleå så var tåget försenat, så jag missade bussen.
Detta resluterade i att jag tog en taxi och fick åka med en vädligt trevlig gubbe som halvt har intalat mig att jag ska flytta till Luleå, hehe :)
Han var snäll iaf!

Idag har jag varit och gjort stan en sväng. Införskaffat nya skor, den här gången svarta.
Är så sjukt less på att alla jeans som blöder och gör alla vita skor en blåaktig färg.
Det blev en del andra grejer också. En petflaska hade läkt ut i en påse ;/ så alla grejer är helt kladdiga o jävliga, wrah!

Sen har jag varit och inhandlat föda.
Jag och Linda har lagat tacos - mums! :)


Just nu så känner jag lugnet.
Jag efterlyser en doktorant i förnyelsebar energi .... finns du där ute någonstans ( ? )

Lev o må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0