Hej och hå

Nu var det länge sen jag skrev några rader i bloggen, jag har helt enkelt inte haft tid över! :S
Tiden i Luleå var mycket lyckad! :)
Hade väldigt trevlig och träffade trevligt folk, speciellt från Piteå :D
Kul att träffa folk som inte bara pratade rikssvenska (som jag för övrigt blev alldeles galen på, wrah!).
Blev dock ingen träning på stil, vilket var synd ;/ Men vi käkade middag på stuk och skrek som några galningar för att få pris osv.. helt sjukt! haha

Trist nog lyckades jag dra på mig en pissförkylning ;/
Lyckligvis är jag frisk nu - lagom till påsklovet :)

Nu återstår en lektion idag, matte.


Jag hoppas ni får ett härligt påsklov - dvs, ni som kommer ha påsklov.
Och alla får ha en glad påsk! ;>

Kommentarer
Postat av: lovisa

Min kompis har skaffat en kanin och behöver namnförslag! följ på länken och kommentera vad du tycker denna lilla hona ska heta!

http://bylovisa.blogg.se/1205996622_kanin_kanin_kan_ni_sl.html

2008-03-20 @ 11:55:24
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0