God eftermiddag!

Hej och hå!
Jag är stressad 24/7, känns verkligen inte att man har lov ;S
Martina och Linnéa är hemma iveckan... jag måste verkligen hinna träffa dem!
T.om Linda kommer hem en sväng imorn.. wrahha!
Utgång ihelgen ( ?! ) frågan är fasen om man har tid ;S

Håller för fullt på med projektarbetet, samtidigt som jag smiter iväg för att träna.
Igår blev det gymmet med issa, samt en prommenad från norräng.
Idag for jag och henke en sväng på gymmet, sen dess har jag inte fått så mycket gjort :(

Ska sätta mig o gå igenom två forskningsrapporter nu.. sen är det väl dags att börja skriva på min egna rapport som ska vara inne snart ( v.16 ) men.. jaa, tiden går för fort just nu!

Bokade balfrisyrstid igår morse.. fanns bara två tider kvar ( ! ) på hela dagen
- helt sjukt! Tur att jag hann iaf.
Jag hade tänkt tvinga Cristel att kirra min frilla.. men eftersom hon också ska gå balen kan det bli stressig o tajt.

Nae, det här duger fan inte.
Fram med understrykningspennan och fokus ett par timmar fram över.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

fniss, thnx! :D nejfan! fick dom av erica i present :) hihi

2008-03-27 @ 19:24:10
URL: http://stoniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0