Tankar..

Jag har inte ens försökt - men jag vet att jag inte kan sova.
Alldeles för mycket som kretsar runt i skallen, vet inte hur jag ska hantera varken de ena eller det andra.
Henke sover redan.

Varför bryr man sig ens om att tänka på personer i sin omgivning, som inte ger något tillbaka ( ? )
Varför vill man bli advokat, sitta och försvara människor när man ser mellan fingrarna att de faktiskt är skyldiga och inte värd en andra chans ( ? )
Varför lyssnar och tror folk på mytomaner, när man innerst inne vet att de hittar på hur mycket skit som helst.. endast för att få göra sin röst hörd. ( ? )
Varför jag inte släpper taget, när det inte finns något som håller emot.


Det är inte något jag tror, det är något jag vet.
Du kommer aldrig bli dig själv igen.


Min helg har varit väldigt bra, sjukt härlig!
Jag har börjat träna igen, känns som att återvända till forntiden.
Har inte kunnat träna koninueligt sedan juli -07 och jag lovar, de finns inte ord som beskriver en sådan lycka.
Det är en glädje som inte går att mätas av saker som man kan köpa för pengar.
(Ska visserligen beställa en resa till alanya som inte känns helt fel) men ändå!

Ihelgen har jag även:
- spelat cluedo, jag gillar verkligen spelet!
- kört skoter & grillat korv, härligt att få vara ute o känna lugnet
- kikat på film, Rounders. Helt grym film om ni frågar mig.
- sett några till avsnitt av Dexter s02, har fasnat rätt hårt i serien nu.

Kommentarer
Postat av: bängu

skönt med inlägg låkkan, har suttit och kollat in din blogg säkert 5 ggr om dagen när jag går igenom alla mina bloggar under favoriter, ÄNTLIGEN ett inlägg ;)

2008-01-21 @ 14:00:33
URL: http://www.attityd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0