Sommarens resa är bokad

image59


Den 25 juni åker jag och Henrik till Turkiet, Alanya!
Trippen blir två veckor lång och jag längtar sjukt mycket efter att få åka iväg!


Såsom alla andra helger har gått fort - har även denna.
Ifredags blev det en sväng på gymmet efter skolan. Sedan på kvällen blev det bio, American Gangster.
Lustigt nog var vi bara 5 personer på stures ( ! ) - trots att den här filmen är hur griem som helst!
Resterande delen av kvällen spenderades i Tannsele, jag och Henke kikade på dexter.

Lördagen började med en sväng på stan, jag blev lite frustrerad.
När jag äntligen - för ungefär första gången i mitt liv.. hittar ett par jeans som är relativt billiga (ja, allting är ju relativt!) finns dessa inte i passande storlek __ hua så less och galen jag blev!
Ville verkligen ha ett par billiga jeans, för de var ju snygga också.
Wrah!

Nåväl.
Blev två pass på gymmet igår också, riktigt skönt var de!
Fick tacos till middag hemma hos henke också :)
Passade även på att boka resan.
Efter sista gympasset gick vi upp på skolan en sväng. Träffade martina och kikade på lite matcher.
Hann inte vara där så länge innan ögonen började gå i kors.
När jag väl kom hem var jag pigg som en, ja vad säger man?
Anyway! Blev 2 avsnitt av dexter och sedan sömnintag.

Idag är min kropp riktigt slö, tror inte jag pallar att träna idag.. trist nog!
Har pratat med brorsan. Han har påbörjat sin resa, semester.. eller vad man nu ska kalla det?
14h flygresa lät i alla fall tungt - jag blir less efter en timma.
Jag är riktigt avundsjuk - de kan jag inte sticka under stolen.
Fast jag antar att de är något som hör till när man är lillasyster ( ? )

Idag har jag och Henke sett resterande avsnitt av dexter säsong två.
Ikväll hoppas jag på att hinna se nyaste avsnittet av prison break, för jag har verkligen sett fram emot det.
Ska sätta mig med fysiken en stund, har prov imorgon.

Jag önskar att jag hade lite tid över. Har börjat med mitt scrapbookningalbum med bilder från kreta, men hinner aldrig forsätta med de!
Skulle vara kul att få sätta sig några timmar per dag o pyssla med de.
Tror jag ska beställa lite grejer från panduro hobby ikväll, fick lön ifredags... så jag unna mig att spendera lite! ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Åh vad mysigt att åka bort! :)

2008-01-27 @ 17:37:30
URL: http://empemelie.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Skönt! Är lite avis faktiskt! Thnx lokkan ;)

2008-01-29 @ 20:15:07
Postat av: lokkan

Jora! Det ska bli riktigt härligt att åka bort, längtar faktiskt! :)

Sandra Dee - tack för vad? :P

2008-02-01 @ 15:41:41
Postat av: Mia

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 18:21:56
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0