Slut på jullovet

Hejsan hallojsan!

Nu är det färdiglekt..
Jullovet, som kändes vara hur långt som helst - före jul .. är redan slut ?! ;/
Det känns så sjukt ångestladdat med skola imorgon, är inte precis taggad.
En termin kvar nu, bara en.
Sedan hoppas jag på att inte spendera mer tid på Tannbergsskolan.
Det känns minst sagt skumt!

Schemat ser ändå griemt ut, så man ska väl inte klaga.
Kurserna jag har nu: Matte D + E, Fysik B, Samhälls A, IT-samordning, PA, Psykologi A, och Teknisk psykologi.

I lördags hade vi personalfest m. 'respektive' på hotellet.
Hur kul som helst! :)
Först såg vi nyårsrevyn, som var riktigt bra!
Sedan åt vi alla supén och mådde gott.
Gick in på nattklubben, men det var nästan inte en människa där..

De bästa måste varit 'vad tänker bebisar', 'hushållsnära tjänster', 'abdulla' och 'polisbrutalitet'.



Under lovet har jag inte bara lyckas bli sjuk och frisk.
Har fått umgås med Henrik varje dag :) Härligt att vi båda har varit lediga en längre stund samtidigt.
Jag har även börjat se Dexter. Nästan sett första säsongen nu, snacka om sjuk serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0