Skola

Hejsan hallojsan!

Nu är det tredje skoldagen för mig 2008.
Idag har det varit högskoledagen, eller var den kallas. Har varit folk här från olika universitet och informerat om diverse saker och ting. Måste erkänna att dagen inte var spec. givande! Har varit rätt inställd på samma sak under en längre tid, då är det svårt att övertygas att läsa några helt andra utbildningar.

Är rätt inne på att läsa juridik eller civiligenjör öppen igång.
Finns så många ingenjörsutbildningar att välja på och jag har inte riktigt satt mig in vad ens hälften handlar om egentligen.

För övrigt har veckan börjat bra.
Härligt att ha få lektioner i början av veckan, då man är allmänt slö.

Helgen har varit riktigt bra.
Har sett film, spelat spel, haft det mysigt och allmänt bra :)
Inhandlade ett nytt spel ilördags på leksagsgrottan som visade sig vara riktigt bra; Cluedo.


image58


Nu ska jag ta och läsa samhälls, hua! ;/

Kommentarer
Postat av: linnea

cluedo är ju asballt ;) !
flytta till gbg och gå ingengörsutbildning här på chalmers!!!1 :D

2008-01-16 @ 00:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0