Oflyt

Vissa har tur - andra inte!
Den andra är mig.. :/
Jag och Henke orkade inte beställa resan inatt, eller ja - de var väl jag som för en gång skull höll på att somna före 03-tiden.
Det var ett stort misstag!

Imorse skulle henke kika på resan igen, då var den borta p0ff!

.. antingen så har jag världens megaotur, eller också är det därför att brorsan var på mig om att skippa charter och bara köpa flygbiljetter :P
Jag vet inte? Allting ska ju ha en mening i livet så..

Idag har jag haft en rätt okey skoldag. Hunnit med en hel del.
Ska ändå ägna tid åt matten och fysiken nu.
Ska plugga in två kapitel fysik hemma tills på måndag, känns tungt!
Det är rätt tragiskt att folk som har svårt med A,B,C matte får hjälp..
- men behöver man hjälp med fysik B.. nae då får man klara sig själv :S
Hade visserligen otur som bommade inprincip allt när jag var sjuk, men men..

Vi är fortfarande lärarlösa, undra hur det här ska sluta.
Jag kan inte trolla, men de skulle varit värt sjukt mycket om vi fick ha Sara till studenten!
Kommer läsa matte E med komvux.. hrm

Håller på att röjja bort lite grejer.
Imorgon ska några hjältar komma hit o svetsa fibern ;> hähä. sweet!
Kändes jobbigt att flytta på subwoofern, den är ju ivägen om den inte står bakom soffan.. wrah!

Nae.. de här går inte.
Plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0