O_o

Ännu en skoldag avklarad, fast fortfarande 87 kvar..
Det går sakta men säkert åt rätt håll, hoppas jag.

Har grymt mycket träningsvärk i kroppen sen träningen igår - den gav alltså resultat! :P
Får se om jag hinner på gymmet imorgon, vore skönt o göra något annat än att bara ägna tiden till skolarbete.

Idag hade jag rätt oflyt. När man verkligen är i behov av skolans bibbla så är den stängd, lyckat!
Får försöka ägna lunchrasten imorgon till att leta efter böcker..

Inatt ska jag och Henke beställa resan till Alanya :)
Då har man något att se fram emot.
Jag skulle inte tacka nej till att åka iväg på en gång.. är riktigt avis på brorsan som åker iväg på en långresa snart.


Nu sitter jag och funderar på vilka "minikurser" man ska gå på i Luleå i mars när man får åka dit med skolan.
Finns en hel del att välja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0