Ingvar Hirdwall, han lever också livet !

I sista Beckfilmen flyttar han en trappa ner, han överger Martin.
Jag funderar på att göra samma sak - frågan är när, hur och vart!

Idag är den måndag den 21 januari 2008, vecka 4.
( Tur att http://www.vecka.nu/ finns - jag måste nog vara missbrukare av den sidan! )

Idag har jag varit på skolan, blev dock bara en lektion.
Jag söker svaren, tiden och motivationen!
Varför finns de inga böcker om Isac Newton, de borde ju minst finnas 10 vettiga böcker om gubben!
Har inte lyckats hitta en som inspererat mig.
Hur ska mitt projektarbete sluta? Den som lever får se ..

Måste göra dagens lista i plus-/minus-form.

Plus: Varit med henke, gymmat med issa, solat med martina, tittat på hotell i alanya
Negativt: Skola, feta jävla snöhögar i alla vägkorsningar - man ser ju inte ett skit! Har även haft en dålig dag idag och retat upp mig sjukt mycket på en person under skoldagen - som var en lektion.


Det känns som jag står vid ett vägskel, även fast jag egentligen inte gör det.
Eller gör jag det?
Måste nog fundera vidare på saken.

Kanske ska avrunda kvällen med lite intergraler och primitiva fuktioner..
Ska nog lyssna på lite radio innan sängdags, bra grejer!

Mange Schmidt Feat Ken - Gömma mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0