Tisdag

Idag har jag varit på skolan.
Natten spenderades framför datorn och matteboken. Gjorde klart de sista i matte d - fördjupninguppgiften.
Smart som jag var drog de ut på tiden och sista gången jag tittat på klockan var den 02:27..
.. Jo, jag blev rätt sliten! Satt ett bra par timmar med uppgiften och skrev en rapport också.
Wrah.

Imorse var det bara att försöka ta sig upp ur sängen - jag var galet trött i huvudet.
Begav mig till skolan, lämnade in rapporten och kände mig nöjd.
Ska bara redovisa uppgiften muntligt på fredag, sedan är jag klar med D-kursen.
Måndag nästa vecka börjar vi med E, ska läsa med komvux..

På tal om ingenting så ska vi läsa fysik B med NVNV3.. får väl se hur det blir
Kan väl bara säga att tidigare erfarenheter av läraren inte känns så positiva.
Hade han som vikarie en vecka när Sara var sjuk
- Det var rent ut av kaos!
Synd att jag inte fick ha min lärare terminen ut.. men man kan ju inte få allt som man vill här i livet!

Idag ringde Simon precis när jag kommit hem från skolan.
Samtalet blev bara väldigt kort, eftersom han pratat mamma just innan.

Ikväll har jag varit på ica inne i stan och hämtat ut paket. :)
Ett paket var från Panduro hobby och bestod av en hel del scrapbookinggrejer, hihi
Det andra paketet kom från Nelly och bestod av fyra klädesplagg.
Blev väldigt nöjd av innehållet från Panduro.. men från Nelly, fy..

Hade beställt en topp som jag trodde var röd, och ja - beskrivningen stod det att den var svart.
Inget av de stämmde i alla fall. När jag öppnade paketet var toppen orange (?!)

Blev bara nöjd över en lite mer, vad säger man, "festlig" topp från FCUK.
Den får stanna kvar i garderoben :)

Annars har kvällen bestått utav att pyssla och dona med scrapbookinggrejer.

Nu ska jag lägga mig och sova
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0