Söndag

Tjoho!
Ihelgen har jag mest tagit de lugnt, för att försöka bli frisk och kry..

Har ändå blivigt så att jag har kommit mig för att införskaffa saker:

♣ Beställde nya grejer från Panduro ifredags, hittade mycket fina grejer! :)
♣ Fyndade ett par Lee jeans på Öhmans igår, de hade tredagars 500kr-pris på alla Lee jeans
♣ Har även köpt en ny fisk. Han heter Helmer och är en mal :)
♣ Idag beställde jag kläder ifrån Nelly, blev lite gott & blandat

Annars så har jag klurat på en fördjupningsuppgift i matte, lagat mat, kikat på film, varit med henke och spelat spel :)
Jag var så himla sugen på att spela Cluedo igår, man får typ abstinesbesvär :S
Vi spelade hemma hos ringan ifredags, men då förlora jag.. wrah!

Blandade mjölkdrinkar igår, de blev sjukt goda!
Fast de skulle vara kul att börja blanda några nya...

Någon som sitter inne med ett förslag på en god mjölkdrink? ;)

Kommentarer
Postat av: HN

men du vann ju en bana överlägset! :d

2008-02-10 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0