Maria-dagen

Idag är det min dag, mohaha!
Inte för jag vet om det har gett mig några direkta förmåner.. men -- det är min dag i alla fall :P

Imorse var min mage helt trasig :/
Tanken var att jag skulle fara o lyssna på en föreläsning kl 08 på hotellet, men det blev tyvär inte av.
Därför tog jag mig en liten sovmorgon och pallrade mig upp på skolan strax efter klockan 10.
Hade redovisning på IT-samordningen, sedan skulle vi ha matte.. men läraren var sjuk så jag gick hem, kändes mer värt än att sitta o hänga på skolan. var ändå inte uppglagd för matte.

.. sååå
Istället gick jag hem.
Sedan klockan 14 har jag suttit med min labbrapport i fysik i x-antal timmar..
Ja, den tog verkligen sjukt långt tid! Hur mycket formler som helst som skulle göra plus alla värden som skulle inmatas och uträknas - wrah!
Det bästa funktionerna på en miniräknare måste fan vara ans-knappen och entry-knappen!
De är ungefär mina bästa vänner idag i alla fall :P Annars hade uträkningarna tagit några extra hundra år.

Lyckligvis är jag i alla fall färdig och ska skicka in den nu :D
Har även gjort klart en inlämninguppgift i tekniks psykologi, woho!
Känns att det är helg snart :)

Ikväll har några varit och hämtat Acke.
Han ska få vara borta en stund o para sig :P
Så man får väl se om det blir några soeta valpar ;>

Nu ska jag och Henrik kika på film.
Orkar verkligen inte styra upp nå mer skolarbete ikväll, för nu är jag less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0