Klurar på diverse saker idag

Sitter och klurar på hur jag ska styra upp mitt projektarbete.
Hur jag ska organisera de, vad jag egentligen vill veta osv..
Just nu har jag bara konstaterat att de ska handla om förnyelsebar energi.. eftersom det känns relevant och bra!
- men sedan har jag bara idétorka :/
Jag vill bara rädda isbjörnarna.. så himla sjukt att de är många isbjörnar som dör pga av att de drunknar - för att de inte finns någon is!

Började även fundera över när jag klippte mig senast..
Till skillnad från andra så känner jag mig inte så seriös.. ringer inte o beställer klipptider osv, utan jag åker och hälsar på min kusin och ber henne snällt att klippa mig.
- men det funkar det med!

Men hur ofta klipper sig egentligen den genomsnittsliga svensken sig ( ? )
Den enda gången jag betalat för o klippa mig här i lse kostade typ 1k, helt sjukt! :S
Kanske ska vara seriös och beställa någon klipptid, frågan är bara om det är värt det..
Innerst inne så är jag så sjukt sugen på att klippa mig riktigt korthårig, men har tänkt vara satsarlokkan och bevara håret tills balen ;/
Ska iofs bara gå en gång i mitt liv, och ja - vill man vara fin får man lida pin!


Snart kommer Henrik hit, då ska vi kika på prisonbreak :)
Det ska bli kul, för jag har längtat sönder sen förra avsnittet.

Men innan jag ger upp för idag, ska jag dra en lista :P

1. Jag har insett att min senaste kyss.. var imorse
2. Jag lyssnar på.. tevereklamen
3. Jag pratar.. med Henrik, medan jag gör klart listan :P
4. Jag älskar/tycker om min gulleplutt ;>
5. Mina bästa vänner.. finns och jag vet vilka de är.
6. Min första riktiga kyss var nog rätt humoristisk
7. Jag avskyr när folk frågar är vi framme snart
8. Kärlek är fint och snällt
9. Äktenskap är något som jag inte funderat på än, men med åldern kommer de väl!
10. Någonstans, tänker någon sno en tants handväska, en riktigt elakning!
11. Jag kommer alltid att vara lokkan ^^
12. Jag är hemligt förälskad i Henrik, fast de är inte så hemligt längre kanske? :/
13. Sist jag grät var när jag var ledsen sist.
14. Min mobiltelefon är på lagning :/
15. När jag vaknar på morgonen så ska alltid henrik iväg till tannsele
16. Innan jag går och lägger mig så tar jag alltid min magmedicin
17. Just nu tänker jag på vad som ska hända i prisonbreak avsnitt 11
18. Bebisar är inte min grej :P
19. Idag ska jag komma på hur jag ska göra mitt projektarbete
20. I kväll ska jag se på prisonbreak och mysa med henrik
21. I morgon kommer jag att vara elak för att jag inte kan träna
22. Jag vill verkligen vara frisk!!

Kommentarer
Postat av: pingulou

nice one! jag klipper mig i snitt 1 gång om året. nu när syrran kapade av halva skallen så lär jag inte klippa mig på 2! frisörer är min stora rädsla även om det är nice att bli ompysslad... får köra på hårförlängning nästa gång eller nåt!

2008-02-06 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0