Helg

Nu är det helg! Vilket känns riktigt skönt.

Itorsdags på alla hjärtans dag såg jag och Henrik The Notebook (http://www.imdb.com/title/tt0332280/
Jag tycker den filmen är riktigt bra, var andra gången jag såg den.
Sedan fick jag även en överraskning, en nalle och en ros :)
Jag blev väldigt glad, eftersom jag inte hade förväntat mig att henke skulle köpa något alls.. eftersom han så knepiga arbetstider osv..

image62


Igår avslutade jag matte D med en redovisning av fördjupninguppgiften.
Sedan hade jag bakat en hallontårta hemma, (har tyvär ingen bild på den när den var färdig) som Sara fick för att det var hennes sista dag på skolan.

Efter skolan var jag helt död. Känns som den här veckan har varit slitsam på något underligt vis..
Efter middagen körde jag till Tannsele. Var där hela kvällen, spelade lite Colin McRae 2.0 och tog det allmänt lugnt.


Idag har jag fått sova ut, så härligt o vakna på lördagsmornar och veta att man kan få somna om :)
Blev en riktigt god frukost och sedan en sväng på stan.
Inhandlade diverse saker och ting. Kikade på barnkläder och leksaker :P
Ska fara o hälsa på nyblivna föräldrar till veckan, ska försöka hitta någon passande present :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Förutom ovanstående och
- Fixat med en retur till Nelly
- Bokat tågbiljetter till\från Luleå :)
- Gjort ett armband

Ikväll ska vi spela Cluedo, woho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0