Fet-tisdag

Idag är det tisdag.
Det är fettisdag dessutom! Jag har ännu inte ätit någon semla, men lär nog få en av mammi ikväll :)
Hade sovmorgon imorse, det var helskönt!
Det var tur också - annars hade jag försovigt mig, för larmet ringde inte imorse :S

Helgen har varit härlig!
Ifredags besökte jag nya tryckeriet & införskaffade nya scrapbooking-grejer.
Har börjat pyssla & dona med kreta-albumet, det börjar ta form!
Sedan blev det gym och cluedo hemma hos sebbe :)

Sedan på lördagen blev de ett konditionspass och ett gympass, mest värt! :)
Lämnade in min telefon på lagning, så nu har jag fått låna en Nokia n73.
.. så det är inte för att vara elak som jag inte svarat på sms osv,
- utan jag har tappat allt och den nya telefonen är tokigt konstigt avancerad och omständig!

På kvällen spelade vi även cluedo hemma hos linus & jenny i deras nya lägenhet
Den var fin och mysig, trots att de just hade börjat flytta in.

På söndagen fick jag sova ut.. kände mig riktigt risig och dålig i halsen :/
Jag och Henrik gick ut en sväng i finveré :D
Blev även pluggarn en stund.
Sedan på kvällen såg jag och Henrik En obekväm sanning - den filmen är så sjukt gal-1 bra!!
Jag ångrar mig hur mycket som helst att jag inte kommit mig för att se filmen tidigare.

Nog om detta.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Igår beslöt jag mig för att byta projektarbete - jo.. det är tredje gången gilt!
Det är bara några veckor kvar tills de ska vara klart och jo, jag kommer fixa de! :P

Passade på att städa mitt rum igår, känns bra mycket mer organiserat än tidigare.
Har koll på papper och grejer..
Jag och Henrik såg Fracture igår, jag tyckte den var bra.
http://imdb.com/title/tt0488120/

Jag ringde och pratade med Rebecka igår.. de var länge sen vi hunnit prata med varandra så länge.
Jag blir så förbannad när jag hör hur folk beter sig.

Nu har jag snart sista lektionen för idag - fysik b.
Sitter och inväntar den i en datasal, jag orkar inte styra upp något just nu.. även fast de skulle behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0