Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men stundvis var den ändå bra!
Jag lyckades inte bli av med illamåndet och huvudvärken ihelgen ;/
Jag vet inte vad det är, men något spökar i kroppen i alla fall!

Helgen blev därmed väldigt lugn - ingen träning :(
Blev två filmer; Wallander & No Country for Old Men.
Jag vet inte riktigt om jag gillade den no contry for old men.. den var lite .. skum!

Annars blev det bara att försöka vila kroppen, sömnintag och känna lugnet helt enkelt.

På lördagen blev jag överraska av Henrik.
Han hade bokat ett erbjudande på hotellet, så vi for dit och bada osv.. sedan åt vi middag nere på spa-avdelningen
- hur mysigt som helst! :)
Jag hade inte väntat mig det heller, så det var himla kul och lyckat!

Anledningen till detta var att jag och Henrik har varit tillsammans i ett år nu, så de skulle firas litegrann ;)
Kan inte förstå att vi varit tillsammans så länge, ett år går verkligen fort!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit hemma, huvudvärken sitter fortfarande i.
Har varit och skjutsat moster från lassa och fixa lunch osv åt henne här hemma.
Annars har jag inte gjort något idag, bara legat i sängen och vilat.

Får se om jag orkar göra något ikväll, skulle ha styrt upp lite skolarbete så att veckan inte blir så tung.
Som vanligt ska allting bli klart just före lovet, plus att jag ska vara borta fyra dagar vecka 11..
På fyra skoldagar missar man mer än vad man tror..

Ska även fara på flertal föreläsningar på hotellet som handlar om klimat och förnyelsebar energi osv.. så blir att fara på skolan > hotellet > skola igen osv.. - ganska stressig vecka!

Får se om vi ska fara och hälsa på Simon & Jesscia iveckan också.
Dessutom är Martina hemma iveckan, så ska väl hinna umgås med henne också

Sumering; Mycket som ska hända på kort tid!

Kommentarer
Postat av: bängu

Så länge!? grattis :D tiden går fort när man har roligt ;) !

2008-02-25 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0