De drar sig mot läggdags

Här sitter jag och försöker försiktigt skriva ett nytt inlägg medans Henrik ligger och sover - tror jag iaf.
Nyss lät det som han sov..

Nåväl!
Jag har gått o skaffat mig en användare på facebook, helt sjukt!
Trodde aldrig de skulle hända, men nu verkar dagen har kommit.
Anledningen till att jag har gjort det är främst för att kunna ha någon vettig kontakt med min bror som roar sig i indonesien - tro inget annat! :P

Veckan är snart slut, det känns bra.
Veckorna går snabbt, medans helgerna går ännu snabbare!

Vet inte riktigt var det blir för planer för helgen, har egentligen inte så många.
På söndag ska jag vara med henke iaf.. då blire lite myspys och kanske någon gomiddag ( ? ) ;>
Jessica & Simon har fullt upp med att vara föräldrar, men vi ska hälsa på dem nästa vecka!
Ska bli kul o få se lilla bebisen, hihi

Jag hoppas på att kunna träna ihelgen, vore hur skönt som helst!

Idag har jag varit och gjort lite expriment med mitt blodtryck..
Jag blir så sjukt irriterad på folk inom sjukvården som inte kan ta ett vanlig blodprov, hur svårt kan de va ( !? )
Efter att ha stuckit mig för tredje gången har hon sammanlagt lyckas skrapa ihop ett halvt provrör med blod, hrrm..
Följde mammi på radioaffärn ikväll en snabbis..
De hade haft galet mycket folk idag, trots det så är personalen hur trevliga som helst.
Ibland fattar jag inte hur de står ut!

Nae, nu kanske även lilla lokkan ska krya sig till sängs.

Jag saknar min storebror :/ Ändå har han bara varit borta i 3 veckor av några månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0