Dagens sjukvård

image63image64
Haha, alltså.. min dag.. har varit... sämst ?
Jag blir så sjukt irriterad på dagens sjukvård, hur fungerar den egentligen ( ? )

Min medicin som jag tar för att inte magen ska typ avlida och jag ska bli liggandes i sängen var slut.
Som vanligt brukar jag få hämta ut en ny burk med piller till magen, så att den blir glad
- men inte idag!

Först säger apotekaren att jag behöver recept, ringer till läkaren och ber honom skriva ut ett nytt kommande dag.
Idag skulle jag hämta receptet - då fanns inget recept att hämta!
Medicinen som jag brukar äta finns inte på apoteket och jag fick inget annat heller..
Blir ju minst sagt spännade att kliva upp imorgon utan att äta någon medicin!

Det som nästan är ÄNNU mer humoristiskt är att jag fått en kallelse till en läkare från umeå.
Jag vet inte ens varför jag har fått den ( ?! )
Ringde till Umeå och frågade.. de hade ingen aning heller, haha.
Som tur är så är jag i Luleå den dagen, så behövde då inte komma dit..


Som plåster på såren fick jag i alla fall träffa Lina idag :)
Trodde inte jag skulle hinna få träffa henne innan hennes semestertripp!

Nu ska jag ta en dusch och fara o lyssna på en föreläsning på hotellet med Henrik.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0