Måndag.

Tjoho!
Nu var det dax för en ny vecka igen.. vecka 50.
Slutet på föregående vecka var bra! Jag var hyfsat pigg i kroppen och kom ikapp med träningen på slutet.
Helgen bestod av några gympass och de var hyfsat bra :)
Jag har dessutom jobbat ihelgen, så har inte hunnit med så mycket annat.

Idag har jag i alla fall fått vara ledig från jobbet, sköntskönt!
På förmiddagen pallrade jag mig på badhuset och simmade 60 längder i sällskap av Martina & Issa.
Det var delvis drygt, för jag hade glömt astmasprayen hemma.. men det gick väl rätt bra ändå.
Måste ta mig tid och fara dit mer!
Sen var det bara att fara hem och koka ihop lunch och fara vidare.
Har varit och klippt mid idag hos Cristel :)
Ganska så skönt att få kapa bort lite från hårskallen!

Jag har dessvärre inte hunnit med så mycket annat vettig idag.
Imorgon ska jag ringa och boka tid för vaccinering.
Imorgon jobbar jag mördartiden 11 - 20:30 ;/
Därför måste jag iväg och köra både rehab & benpass ikväll, eftersom jag inte kommer hinna träna varken tisdag eller onsdag.

På onsdag är den sista teorilektionen för skoterförarbeviset, så det gäller väl att man slipat öronen innan dess.
Skulle vara sjukt pinsamt om man kuggade på teoriprovet, med tanke på att man tagit körkortet.
Btw! Jag har haft mitt körkort i över ett år nu, hihi.
Körde upp 7 december förra året, det känns precis som det lika gärna kunde ha varit igår. Tiden rinner iväg för snabbt helt enkelt!

Nae, nu blir det att byta om och tagga gym.
Heida! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

1½ km, jag är imponerad! :) Jag lovar att du hade varvat mig om jag varit med.. Det var år & dagar sedan jag var på badhuset :O Jag tar med mig baddräkten när jag far hem på jullov, så kan vi ta och simma några längder tillsammans då någon dag ;)



Jag hoppas vi ses ihelgen!



2008-12-08 @ 18:54:40
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0