Då var ledigheten över..

Tjoho!
Nu kan man väg så gott som säga att julen är över.
Visst, jag forsätter käka havreknäcke med julskinka tills julskinkan är slut..
men sen finns det inte så mycket kvar av julen tycker jag.

Det har i alla fall varit riktigt, otroligt skönt att vara ledig från jobbet från i tisdags tills imorgon.
Jag har hunnit gymma och simma :)
Jag har träffat en hel del trevliga varelser och hunnit njuta av lugnet en stund.
Har ätit god mat, fått sjukt bra julklappar och bara mått.
- Typ det man förväntar sig av en jul!

Dock lite drygt att ljuslyktorna var fel som jag bland annat fick av brorsan i julklapp.
Det var inte likadana, utan någon idiot hade lagt i fel lykta i fel kartong.. men det löser sig nog.
Fick även ett riktigt fin, typ tunika av henkes mammi & pappi.
Synd att jag har blivigt för grov över axlarna ;/
Sprang på Åhléns idag, men då fanns det inga storlekar kvar.. typiskt!

Tack för alla julklappar i alla fall! :)

Jag har snart hållt mig ifrån att äta godis i ett år, tycker jag har varit rätt duktigt faktiskt!
Årets "nyårslöfte" blir nog dessto tuffare.
Hade tänkt deff träna här efter nyår..

Idag är första gången på 3 år som jag kan springa normalt utan att ha smärta i foten.
Rehabträningen efter operationen har verkligen gett resultat! Jag är tillbaka!
Känns hur underbart som helst!
Därför siktar jag på att köra mycket kondition under våren och då känns det som att det kommer passa bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0