X-antal skoldagar kvar

Wrah! Jag blir tokig!
Varför ska det vara mindre än 30 skoldagar kvar och ändå hur mycket som helst som ska göras ( ? )
Jag får det helt enkelt inte till att gå ihop!
Desto värre är det om man även har missat en massa - då ligger man inte bra till!
Ihelgen har jag gjort ett hemprov i Psykologi A, jag trodde jag aldrig skulle bli klar ;/
6 a4 data + ett löspapper - det är fasen tragiskt!

Iveckan går vi bara tre skoldagar. Jag hoppas på att kunna vara på alla tre, vore rätt bra.
Fast iveckan är det rätt lugnt ändå, har 'bara' ett prov på tisdag i Teknisk psykologi.
Imorgon har vi inventering på jobbet. Det blir första gången jag bangar för att plugga, känns fan tragiskt!

Helgen har i alla fall varit härlig ändå :)
Jag har gymmat, fått umgås med henke och fick lön ifredags.
Jag har redan hunnit införskaffa prylar sedan dess.

Blev en ny vårjacka - inte för jag kanske behövde någon, men den är rätt najs.
Inhandlade även ett par nya träningsskor, men dom ska lämnas tillbaka.
Efter att ha gått i dem i 5 minuter så kände jag att det inte var något att hänga i julgran!
Köpt lite nytt scrapbookingmaterial också, så jag hoppas på att få sätta mig och pyssla lite i en snar framtid :)

Frågan är hur man ska fira valborg ( ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0