Väntar..

Åh, jag sitter och väntar på att klockan ska bli 13:00 så jag kan slå en pling till medicinkonsulten och be snällt efter en läkartid.
Försäkringsbolaget skickade ett brev till mig, för sisdådär.. cirkus 3 månader sen kanske ( ? )
Anyway!
Det går trögt på idrottsmedicin, så jag måste be en läkare i lse fixa ett läkarintyg på min onda fot.
Så idag är jag styra-upp-alla-saker-i-världen-lokkan -- vilket innebär att jag även har tänkt fixa en läkartid!
Men då måste dom ha lunchtid mellan 12 - 13, precis då jag tänkte ringa strax efter 12.. wrah!

Framtiden sen tung ut.. konstaterade just att det är en hel del skolarbete som väntar i veckan och framöver.
- Tekniks psykologi prov
- Hemprov i psykologi
- Matteprov
- 7 st inlämningsuppgifter i IT-sammordning
- Slutgiltig PA-rapport
- Fysikprov
osv.. ja, jag tror ni fattar poängen!

Detta är det som är aktuellt i nuläget, iofs är ett tag kvar till fysikprovet.. vilket är tur.
Med tanke på att jag inte ens börjat arbeta igenom den, phu!

Nu återstår det några minuter tills ringdax.
Sedan blir det skolarbete i sinne!

Ikväll ska jag och Henrik fara och gratta Linus i efterskott
Sedan ska jag vara hundvakt åt issa, hon har skaffat en soet liten chiwawavalp :)

På tal om ingenting.
Jag är så jävla förbannad på skolan.. att det ska ha alkoholblåskontroll på skolavslutnigen.
Jävla idioter! Nog tänker jag ha en skumpafrukost iaf.. tror inte jag är smällfull före klockan 08:00 :P

Nae, nu ska jag forsätta vänta och leka pluggis! ;/
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

MEN JAG VILL OCKSÅ VARA HUNDVAKT TILL HENNES HUND MED DIG!!!

2008-04-22 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0