Valborg

Tjohej!
Snart så ska man få ha långhelg, det känns sjukt bra! :)
Idag har jag haft dubbla lektioner fysik, trots det så känner jag mig inte så trött i skallen.
Ska fara till syven och fixa lite, får se om man hinner ha någon matte
Sista lektion blir det psykologi, sedan så har man helg... woooohooO!!

Fick tillbaka provet som jag skrev i tekniks psykologi igår
Jag är så jäkla nöjd! Första provet jag spikar för iår, så det känns bra! :)

Ikväll så blir det grill och chill.
Blir lugnt för min del, med tanke på att min mage inte är i någon höjdarform.
Vet inte vad jag kommer befinna mig, om det blir hemma eller i Tannsele.
Blir kycklingfilé, majskorvar och spett med massa gott :)
Ska skynda mig att lägga kycklingen i marinad när jag kommer hem så det blir någon gosmak

Hoppas alla får en trevlig kväll! ;>

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Haha söta loggan, det heter Majskolvar inte Majskorvar ;)

2008-05-03 @ 23:59:48
URL: http://stoniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0