Telefonlös

Heyheyhey!
Igår lämnade jag in min mobil, så nu är jag telefonlös.
- Ärligt talat är det rätt skönt ;-) .. man slipper känna sig tillgänglig 24/7
Får se om jag går förbi på radioaffärn och lånar en gammtelefon eller om jag ska låna en av Linda.
Jag har ingen panik i alla fall.

Idag är jag hemma.
Otaggad, omotiverad.. jaa - ni vet själva!

Sitter och håller på att göra en användarmanual för FirstClass - det känns lite skumt, men tanke på hur simpelt det är.. men det är rätt klurigt ändå, formulera sig bra och beskriva på ett simpelt sätt.
Sen ska jag sätta mig och läsa samhälls en stund, har prov imorgon i ekonomi.. wrah!

Samhälls är inte riktigt min grej.
Jag tycker samhälls är ett allmänbildande ämne och jag är inte en allmänbildad person helt enkelt!
Sen tycker jag inte det känns så intressant heller.. visst, det kanske är mer relevant än att lösa ut icke reella tal,
men det kanske bara är.. själva studietekniken.. lyssna lyssna lyssna.. - cirksus sådär 1,5h
Jag lovar er - man blir gode less!

Helgens planer är i alla fall spikade!
Den består av en bowlingkväll om det nu blir lördag elr söndag.
Annars ska jag bara ägna tiden till min projektarbets-rapport och åt att träna några pass på gymmet ;>
Ska bli suä skönt att styra upp det hela.. bara jag är taggad och motiverad - vilket jag är just nu i alla fall.
Skulle dock behövt några ytterligare källor, hoppas jag hittar några innan kl 16 imorn.. så jag kan tjuva skolan skrivare.

Nae, det här duger inte.
Back 2 work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0