plusminus noll?

Jag har haft rätt med flyt sedan cirkus 24h tillbaka.
Jag satt och hade beslutångest över balen..
Jag tänkte: Är det verkligen värt att införskaffa en balklänning för 4000;-
... Just de - NAE!

Sedan fick jag bara världens bästa erbjudande.
En tjej som har en syster i USA hade köpt en balklänning förra året.. och nu ville hon inte ha kvar den längre.
Jag trodde först inte att den skulle passa.. men jag tog hem och provade den, den satt perfa! :)
Sedan var det även världens kanonpris.. helt klart värt pengarna!
Så min mor och far kommer lindrigt undan för balkostnaderna.. kanske är lika bra :D
Är inte värt att lägga ut cirkus 6k på en kväll.. hua!

Idag hade vi världens fetmegaprov i samhälls på morgonen, sjukt mkt.. och man skulle skriva tills handen avled ungefär.
Efter det anmälde jag henrik och jag till balen
Så nu blir det av i alla fall! ;P
Balklänning, anmälan och bilen är fixad :)
Så nu är det bara lite smått som ska fixas.




Ikväll har jag varit på gymmet med henke..
sedan har jag tagit bärbara hit till tannsele för tanken var att jag skulle börja med pa-rapporten ikväll.. eller i alla fall komma under fund med hur jag skulle lägga upp den.

Vad händer då? Jo, mamma ringer och säger att företaget för studentmössorna har sökt mig och att det är väldigt viktigt att jag kontaktar dem så fort som möjligt.
Så jag har försökt ringa/mejla.. men har hitilst inte fått något svar.
Jag hoppas att det inte är allt för strul i alla fall.. så vi får någon sorts studentmössa.

Anyway.. nu är det färdigbloggat för idag.

Imorgon kväll ska jag umgås med rebecka, ska bli kul! :)
Hade tänkt hinna fara på gymmet imorgon och på söndag också.
För övrigt är det PA-rapporten som gäller ihelgen.. så ifall ni undrar varför jag är inne 24/7 så har ni svaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0