Meritpoäng?

Våran syo hade skickat ett mail ikväll med meddelande om högskolestudier.
2010 ska de införa något som ska kallas meritpoäng.
Det går alltså att maximalt ha ett "slutbetygspoäng" på 22,5 - istället för dagen 20,0
Låter rätt skumt!

Anyway.
Detta känns inte så lönsamt för mig - som går ut iår.
Jag har ändå inte fått läsa kurser som jag har velat, så blir inte gladare när de marknadsför att elever ska utöka sina kurser på gymnasiet genom att införa meritpoäng.
Det enda kursen jag har fått välja till är Tekniks psykologi
- det är iofs bättre än ingenting alls!

På tal om ingenting.
Är äntligen färdig med min projektarbetsrapport! Jag är så glad ;>
Känns sjukt skönt att ha styrt upp det hela på ett par dagar :-)


Nu blir det att försöka vara effektiv på tiden som är kvar tills studenten!
Har fortfarande en hel del kvar i kurser som ska avslutas iår.

Nu ska jag kanske se lite scrubs, sen blir det ljudboken!
Det börjar bli riktigt spännande i "Män som hatar kvinnor"
Låg och lyssnade cirkus 1,5 h efter skolan idag - så kung! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Skämtar du?! Hon är ju snyggast :D

2008-04-18 @ 14:24:20
URL: http://stoniie.blogg.se
Postat av: Oskar

ArGh. Meritpoängen verkar ju snajz :)

2008-04-21 @ 13:21:50
URL: http://osskie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0