Härliga tider

Fasen va skönt det va med helg - väl behövligt :)
Jag har verkligen inte haft en minut över, faktum är att jag nästan inte ens rört datorn..
- DÅ är det illa! :P

Anyway! Skönt med helg som sagt.
Jag har gymmat, blev fyra pass.. var riktigt härligt :)
Sedan blev det tre filmer sedda också, var av en riktigt sämst!
Var och kikade på en träningsmatch på fredagkväll & träffade martina.
Sedan har jag tagit det lugnt, lagat gomat och lyssnat på min ljudbok - me likes!

♣ Solstorm - se den förfasen inte, om ni inte tror på under och mirakel!
♣ There will be blood - den var bra
♣ Flood - hade högre förväntningar av filmen..


Imorse vaknade jag helt flummig och död.. jag somnade om och kollade ifall jag hade feber - o det hade jag ;/
Tog bilen till skolan - ( då är det illa! )
Gjorde fysikprovet och var med på en ½ lektion it-sammordning.. sen begav jag mig hem igen.
Min kropp är inte hundra, fasen det känns inte bra ;/

Resterande delen av dagen har jag tagit det lugnt.. lyssnat på ljudbok & tagit en taktivila.
Sedan ikväll har jag och mammi hållt på o fixa med pengar till brorsan i kina.. det blev onödigt bökigt.. men tillslut så gick även det :P
Sen ikväll har jag och henke kikat på Michael Clayton.. seriös film - men bra om man orkar hålla fokus!


Nu blir det sängen och ljudboken.
Godnatt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0