blah

Jag är så less på skolarbete just nu så det finns inte.
Nu har jag egentligen bara två saker som är aktuella som måste styras upp
♦ Samhällsprov på fredag
♦ PA-rapporten -- som ska vara inne nästa fredag ;/

Jag har inte ens börjat ännu :| känns som tiden är inne för att börja att styra upp saker och ting!

Jag ägnade dock min lunch till att läsa forskningrapporter.. så, jag har ändå varit lite seriös idag.
Vi hade en håltimma efter lunch, så jag begav mig hem.
Det resulterade i att jag la mig i sängen och lyssnade på ljudboken - tog inte lång tid innan jag somnade

För övrigt vet jag inte om jag har gjort något vettigt idag.
Börjat på ett nytt kapitel i matte & fysik.
bara två kapitel i båda kurserna kvar denna termin - sååå, jag hoppas det går fort!
Jag hoppas Helena blir frisk snart.. annars blir man så omotiverad att gå till skolan ;/
Ska tydligen vara mindre än 50 skoldagar kvar - alldeles för många om ni frågar mig.

Jag funderar starkt på att vara ledig hela sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0