Blä

Åh!
Jag vaknade några minuter i fyra imorse med världens spyreflex - kexarn ;/
Mådde inte bra kan jag lova.
Tillslut somnade jag om..
Har hitils inte orkat göra något idag, för jag vill nästan inte äta något alls.. för magen känns bara skum :(

Jag som skulle vara effektiv idag!

Btw.
Det gick bra igår.. issas lilla teddy var jättegullig, snäll och busig :P
Fast en riktig sömntuta, men valpar sover ju rätt mycket.
Blev dock inte något barnkalas hos linus & jenny igår - henke och linus är så bra på att organisera saker så det finns inte! ;P

Nae, det här går inte..
funderar på att börja på hemprovet i psykologi..
Annars blir det matte/fysik.
Får hoppas på att det blir något gjort.. annars kan det bli tungt ;/

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0