Aprilväder

Jotack.. nog kan man allt säga att det är aprilväder nu!
Igår var det riktigt vårväder ute.. jag hade plockat fram en av mina sommarjackor.
Till min förvåning imorse fick jag istället ta vinterjackan.. eller som saga kallar den "eskimåjackan".
Den var i alla fall väl behövlig, för det har snöat konstant idag ungefär.

Fasen var den här veckan har gått fort!
Förstår inte riktigt hur jag har lyckats fördriva tiden, men ja.. jag har lyckats med det i alla fall!
Ikväll har jag suttit och räknat matte.. har första provet i matte E imorgon, får väl se hur det går.
Är bara en formel som känns skum ;/ men annars är det nog lugnt :)

Olyckligvis har vi prov i fysik och samhälls nästa vecka.. buuh! Så man har väl det man gör i helgen :/

Jag har i alla fall tänkt hinna ta det lugnt, träna, vara ute - förutsatt att det är finare väder än idag.
Skulle även va nice med en film eller två, med tanke på att hela förra helgen var festfestfest.

Jag har börjat lyssna på en ljudbok iveckan, den är faktiskt riktigt bra!
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson

Nackdelen med att lyssna på en ljudbok strax före läggdax är bara att jag jämt somnar ifrån den - visserligen är det upplagt för de och jag har egentligen ingenting emot det ;P
Men det är lite halvtaskig med minnet.. vissa saker har jag fått höra tre gånger om ;D

Nae.. nu väntar sängen, två lektioner imorgon och sedan helg! :)
Nighters!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Män som hatar kvinnor är skrämmande bra!

Haha, måste hålla med dig om det där- att somna från ljudböcker, filmer o.s.v

Och Ja, det är aprilväder! Död åt han/hon/den/det/dom som djävlas med oss :(

2008-04-04 @ 21:15:21
URL: http://stoniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0