Marknadshelgen

Hallojsan!

Veckan har varit tung.. eftersom jag har 80% frånvaro från skolan så måste jag vara där varje lektion ett tag framöver
.. man vill inte stå en dag utan studiebidrag, vore rätt onödigt..
eftersom jag är en person som är rätt duktig på att spendera pengar! ;/
Hunnit jobba ikapp iveckan, matat skolarbete som en galning.. men det vare nog värt.

Blev även lite kläder införskaffade iveckan, kom mig för att använda presentkortet som jag fått av skolan på Öhmans.
Passade bra nu när de hade special för att fira 80 år.
Nog för att jag inte är riktigt nöjd än, letar fortfarande efter en mysig höstjacka.


Ihelgen har jag haft de bra!
Ifredags blev det en sväng på marknan med Rebecka & Emil.
Sedan på kvällen träffade jag Martina som jag inte gjort på väldigt länge :)
Vi for på issas inflyttningsfest, vilket var trevligt! Issa & snoffan var mest på G hehe
träffade en hel del trevligt folk. sedan for jag och henke för att hyra film osv..
de slutade med att vi inte orkade se hela filmen, för vi körde några svängar extra ute.

Igår gick jag och henke på marknan några varv och inhandlade lite smått & gott :)
For hem till Lina och spanade in Roger, galet soet katt! ;> Jag gillar honom ;)
Inhandlade förköp och madt, sedan bar det av till tannsele.
Efter allt donade och fixande med tacos och annat begav jag mig hem till Issa.

Vi hade förfest där; issa, jag, tk, lina och snoffan
lite tv&ölspel sedan gick vi hem till kaze, därifrån begav vi oss sedan till hotellet.
Hemma hos kaze träffa man ju trevligt folk också ;> Bla. bängu, sjukt länge sen vi sågs.. så de var kul :)
När jag kom på hotellet försvann jag in i dimman, minns inte så mycket från början av kvällen.
Stefan bjöd mig i baren, sandra snålade inte med spriten i mina drinkar! ;D
Träffade mycket folk på hotellet, men det kändes även som att det var mycket folk som man borde ha träffat som man inte gjorde.. eller så minns man helt enkelt inte de? ;/ skumt!

Blev av med min väska igår. Henkes jacka&tröja var borta i garderoben också, så vi hade ingen vidare tur igår.
Men vi fick somtur tillbaka allting idag, tur de.
Idag har jag varit riktigt slö, har haft middag här med några bekanta.
Ikväll vet jag inte vad som händer, tänker ta de rätt lungt.
Blir skönt imorgon, börjar inte fören vid 13:20 och har bara en 60minuterslektion :)

Hoppas alla haft en roligt marknadshelg!
Jag hade inte med mig kameran ut, så det blev inga fina bilder tagna för min del ihelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0