Höstmörker

Hallojsan!


image21


Gah, det är sjukt mörkt ute.. man ser ju ingenting, det är ingen värme för den delen heller.
Det är bara att inse att det är höst, även fast jag har svårt att vilja tro de :P
Satt och kikade på sista minutenresor idag på apollo, vissa är faktiskt billiga.. känner suget på att beställa och bara fara iväg en vecka eller två!

btw, jag satt nyss och googlade efter lycksele bowlinghall.. sådär utan vidare
- kom då in på en sida; http://biphome.spray.se/bowling.hallen.lycksele/
De som står näst längst upp på sidan är då, "Ä du te fylla? 0:55 den 19/9"
haha, tyckte de var.. sött ;/

Idag har jag även varit hemma och försökt kurera mig, vet inte om det gett så mkt resultat.
Blev dock mest galen! Hade varit på sk möbler och spanat in lampor, sedan hittat en som jag verkligen ville införskaffa. Gubben som jag snackade med lovade att beställa hem 2st åt mig.
Då skulle jag bara gå in där idag och beställa dem, då är det en kärring som säger att de inte beställer hem dem.
Vad äre för stil? ;/
Det är så typiskt, mitt "stora" i-landsproblem .. det jag vill ha kan jag aldrig få!
Speciellt när jag är ritkigt sugen på att köpa eller göra något.

Nåja.
Nu ligger ungefär hela världen och sover utom jag, jag kan inte sova :/
Nu ringer henke, han har slutat jobba.
Ska försöka vara social i telefon istället för att skriva här.

heida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0