Hösten är här

Hallojsan!

Nu kan man inte längre känna värme när man kliver ut ur dörren på morgonen.
Snarare tvärt om, det känns som man bara vill gå och lägga sig i sängen igen.
Det är alltså helt enkelt konstaterat att hösten är här och allt som har med sommaren är över! ;/

Idag har jag varit hemma ;/ kände mig inte i storform imorse, men jag trodde att de skulle vända så jag skippade sjukanmälningen och tänkte dra på skolan efter lunch.
.. så blev det dock inte. Jag följde henke en stund till tannsele för att gratta hans mammi & fika tårta :)
Jag fick även ett presentkort i födelsedagspresent, i efterskott :)
Nu har jag firat min födelsedag i en månad, så nu antar jag att det roliga är över :P
Jag blev även lurad att beställa smink osv för 400;- hur ofta händer det ( !? ) :S

Ikväll har jag & mammi kikat på Mr. Bean's Holiday, jag fick faktiskt skratta under några scener.
Har börjat med Fas B och kikat lite på idol, ingen har hitils lyckat bli min idolhjälte.
Nu ska jag krypa i kojs och hoppas på att förkylningen har försvunnit ur kroppen imorgon.

God natt!

Brick & Lace - Love is wicked

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0