Frågetecken

Hallojsan!

Just nu känner jag mig minst sagt fundersam..
Idag konstaterade jag att jag inte är sugen på projektarbetet längre..
Jag känner inte att jag är i behov av vattenkylning & ett glaschassi..
Jag är mer taggad på något kreativt, som ingen annan redan gjort.
- Det enda konkreta jag kommit fram till hitils är en användarmanual för windows vista :P haha
Det känns ändå som mer vettigt + att jag inte behöver spendera pengar för att genomföra det.
Bör tänkas över litegrann, ja.

För övrigt så har jag varit seriös på skolan idag, haft både fysik & matte.
Ikväll var tanken att jag skulle pallra mig på körskolan, samt räkna matte.
Det blev varken eller.
Jag har iofs nött körteorin, befinner mig på Fas C - jag är nöjd! ;D
Får se om jag orkar räkna lite matte nu, känner inte riktigt suget.


image15

Ikväll fick jag även veta att jag nästan blivigt arbetslös på helgerna ( visst kan man säga så om man har ett arbete men får inte arbeta ? )
Anyway! Nästa helg som jag trodde att jag skulle jobba skall jag tydligen inte jobba och så lär det nog bli framöver i höst också.
Det blir därför nog ingen sista minuten resa som jag räknat med :( känns tragiskt!
Men mest skeptisk är jag nog för min ekonomi, jag kommer bli fattig lokkan :/
Det går ju inte att leva på studiebidraget, då måste man panta burkar & sälja saker på ebay ungefär :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0