Dagen efter helgen

Hallojsan!

Jaha, då var det dax igen.. måndag!
Idag har skoldagen gått ruskigt fort, vilket har varit skönt. Hade nämligen lite ångest igårkväll när jag skulle lägga mig.
Trots att jag sovigt < 5 timmar inatt har jag varit pigg hela skoldagen! Jag somnade inte på filmkunskapen.
Jag har aldrig lyckats vara så pigg en måndag, så jag är nöjd :)

Helgen har varit skön. Jag har varit ledig & inte jobbat ett dugg :)
Blev dock inte stugan pga regn och att jag därmed blev otaggad :/
Jag har mest känt lugnet. När jag var som mest dutti gjorde jag lite samhälls A, som inte är något att hänga i julgran!

image16
Banana Chock - mums!

4 cl Crème de Bananes
2 cl Dooleys
mjölk

____________________________________________________________________

Ilördags åt jag en supergod middag heomma hos Henke, följt av att vi for hem till sebbe.
Det blev jag, henke, ringan, sofia & sebbe som for på hotellet.
Ärligt talat - det känns inte som att det var värt.. även fast det kostade mig 20;- och roade mig några timmar.
För nu sitter jag här med dendär jävla hostan igen, wraaaaaaah!
Jag har slagit mitt egna världsrekord i längst förkylning, fan :|

Igår sov jag bort nästan hela dagen & kikade på 28 veckor senare.
Jag tycker att den typen av film bara är hemsk :P Jag brukar inte vara den som tycker att filmer är läskig..
Men när man sitter i mörkret och ser knappt något på teven och folk biter varandra i halsen och är allmänt galna blir man ju lite mörkrädd ;P

Anyway.
Snart ska jag iväg på en körlektion.
Ikväll väntar skolarbetet på mig. Ska hinna räkna en hel del matte iveckan, plugga fysik inför prov på onsdag, redovisa på religionen & en skrivuppgift på svenskan. Hade även tänkt pallra mig på teorilektionen imorgon.
Wrah! tur det bara är måndag.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0